Centrum Liečby Bolesti – PAIN CLINIC

Trápi vás chronická, dlhotrvajúca bolesť?
Obmedzuje vás pri jednoduchých činnostiach ako je nosenie nákupu, hra s deťmi či vnúčatami, alebo umývanie auta? Môže vás dokonca vylúčiť z obľúbených športoch alebo obmedziť vašu produktivitu v práci, prípadne vás prinúti odísť z práce úplne.

V našom Centre Liečby Bolesti poskytujeme špecializovanú starostlivosť, ktorá pacientom pomôže vrátiť sa späť do života.

Vaše hľadanie úľavy od bolesti sa skončilo!

• dlhotrvajúca bolesť môže ovládnuť cely váš život
  • môže byť nie iba zdrojom neustálych nepríjemných vnemov
  • môže byť tiež celkom vysiľujúca
  • znemožňuje vám robiť veci, ktoré chcete a potrebujete urobiť.

V Pain Clinic sa zaoberáme intervenčnou liečbou chronickej bolesti.

Intervenčná liečbaznamená v prvom rade správnu diagnostiku príčiny bolesti pomocou intervenčných techník a následný komplexný terapeutický postup.

Algeziológia sa zaoberá práve liečbou chronickej bolesti. To je bolesť, ktorá trvá dlhšie ako 3 mesiace, alebo po bežnom zranení trvá nezvyčajne dlho. Pokiaľ ošetrujúci lekári z iných odborov nie sú schopní zbaviť pacienta bolesti a vyriešiť
 jeho problém, vtedy už nastupujú lekári – algeziológovia, ktorí sa venujú vyslovene tejto problematike.

Súčasťou Centra liečby bolesti sú:

• Anestéziologická ambulancia (ambulancia anestéziológie a intenzívnej medicíny),
  • Algeziologická ambulancia (ambulancia liečby akútnej a chronickej bolesti),
  • Ambulancia intervenčnej algeziológie (diagnostické a terapeutické intervenčné postupy v liečbe bolesti).
  • Neurochirurgická ambulancia